Budownictwo i architektura : 5 sposobów, aby być bardziej produktywnym i osiągnąć swoje cele

Monkey Business Images za pośrednictwem Shutterstock W tym poście opublikowanym pierwotnie na ArchSmarter pod tytułem 5 sposobów na mądrzejszy w tym roku , Michael Kilkelly kontynuuje swój niezwykle udany artykuł.
21 Ways Architects może pracować mądrzej, nie mocniej dzięki odświeżeniu rzeczy, które możesz zrobić, aby Zwiększ produktywność i zrealizuj swoje cele.
Prawie trzy pełne miesiące w 2016 roku.
Nie wiem o Tobie, ale optymistyczny pośpiech z Nowego Roku zaczyna się zmniejszać.
Zawsze zaczynam rok od ognia w moim brzuchu, aby zrobić wielkie rzeczy.
Mam listę rzeczy do zrobienia, tak długo jak moje ramię.
Chcę wprowadzić kilka nowych kursów.
Chcę napisać książkę.
Chcę projektować świetne projekty dla wielkich klientów.
Problem polega na tym, że rzeczywisty świat ma sposób na ingerowanie w te cele.
Są terminy do zakończenia i rachunki do zapłaty.
Przez cały ten czas myślałem, że mam coś wspólnego z rzeczami, których nie przewidywałem, jak dni śniegu, chore dzieci i niespodziewane wyjazdy poza miasto.
Jak o tobie.
Czujesz się w ten sam sposób.
Jest to pora roku, kiedy musisz spojrzeć na to, jak działasz i wprowadzić poprawki, aby zmiażdżyć te cele.
Mając to na uwadze, oto 5 sposobów, w jakie możesz wydostać się z zimowego drenaju i pracować mądrzej w tym roku.
.
Rawpixel poprzez Shutterstock 1.
Zaprojektuj swoich architektów WorkWeRe.
Projektujemy rzeczy na życie.
Stosujemy rygorystyczny proces, aby zsyntetyzować wiele wymagań w kompleksowe rozwiązanie, które najlepiej spełnia kryteria funkcjonalne i estetyczne problemu, niezależnie od tego, czy jest to plan generalny, dom, sekcja ściany lub szczegóły dachu.
Ale co z projektowaniem swojej pracy .
Czy możesz zastosować ten sam proces do podejścia do własnej pracy.
Okazuje się, że możesz.
Podobnie jak w przypadku każdego problemu projektowego, musisz najpierw określić końcowe cele projektu.
Skąd będziesz wiedzieć, kiedy ci się udało.
Czy wygrałeś nagrodę za projekt.
Dostarczono budynek zerowy na czas i budżet.
Zdobyte awans.
Kiedy już ustaliłeś cele, zastosuj 80.
20 metoda ustalania, które działania przyniosą ci te wyniki.
Skupiaj się nieustannie na tych wartościowych działaniach i ignoruj wszystko inne.
Jeśli coś nie przyniesie Ci zbliżenia do celu, zignoruj go lub oddeleguj.
Może się to wydawać sprzeczne z intuicją, ale ilość wymaganego wysiłku nie jest bezpośrednio związana z wynikiem końcowym.
Inną metodą wypróbowania jest nakreślenie procesu od początku do końca (mapy umysłu są do tego świetne).
Zobacz, gdzie możesz wyeliminować lub zmniejszyć liczbę kroków.
Spraw, aby proces był jak najbardziej efektywny.
Twórz listy kontrolne na każdym etapie procesu, aby upewnić się, że nic nie zostanie przeoczone lub przeoczone.Naprawdę spójrz na swój tydzień i określ swoje bloki czasu.
Oznaczyć wszelkie niezbywalne spotkania lub spotkania.
Grupuj pozostały czas jako 1.
2 godziny bloki pracy.
Zaplanuj je w swoim kalendarzu.
Zaplanuj realistyczne cele dla każdego bloku.
Pamiętaj, aby zrobić sobie przerwę po ukończeniu bloku.
Zarobiłeś to.
.
Min Chiu za pośrednictwem Shutterstock 2.
Skup się na czasie jest naszym najcenniejszym zasobem.
Każdy dostaje 168 godzin tygodniowo.
Nie więcej nie mniej.
Upewnij się, że liczy się każda godzina.
Jednym z kluczowych sposobów efektywnego zarządzania czasem jest aktywne, a nie reaktywne podejście do swojego czasu.
Zaplanuj, nad czym będziesz pracował przez każdą godzinę w tygodniu.
Zaprojektuj swój tydzień z blokami czasu przeznaczonymi na pracę nad działaniami o wysokiej wartości.
Tak, pojawiają się sytuacje awaryjne, ale uwzględnij to, planując tylko 80% swojego czasu.
To pozostawia ci margines na konto nieoczekiwanych wydarzeń lub spotkań.
Spróbuj też pracować mniej, nie więcej.
W szkole architektury chwalono nas za poświęcanie czasu i ciągnięcie całonocnych.
Okazuje się, że jest to nieproduktywne.
Więcej czasu zdecydowanie nie równa się lepsze wyniki, zwłaszcza po już 50 godzin.
Pracując mniej, musisz skupić się na tym, co jest absolutnie ważne.
Nie ma czasu na nic innego.
.
Feng Yu za pośrednictwem Shutterstock 3.
Zarządzaj swoimi informacjami Jesteśmy codziennie zalewani informacjami.
Szacuje się, że dziś otrzymujemy pięć razy więcej informacji dziennie niż w 1986 roku! Niektóre z tych informacji są krytyczne, większość, jeśli nie jest.
Jak więc ustalić, na co zwracać uwagę i co należy zignorować.
Najpierw usuń wszystkie zakłócenia ze swojego środowiska pracy.
Wszystkie te stare zestawy do rysowania i czasopisma tylko cię rozproszą.
Czyszczenie biurka ma sposób oczyszczenia umysłu.
Umieść tylko to, czego potrzebujesz do wykonania bieżącego zadania na swoim biurku.
Dalej wyłącz powiadomienia e-mail, Slack i media społecznościowe.
Nie musisz znać każdej aktualizacji statusu, kiedy to nastąpi.
Zaplanuj czas, aby sprawdzić pocztę e-mail i swoje media społecznościowe.
Nie pozwól, by odciągnęło Cię to od wykonania prawdziwej pracy.
Zapoznaj się z harmonogramem i spróbuj zmniejszyć liczbę spotkań, na które przychodzisz.
Na każde spotkanie zapytaj, czy jest to wymagane.
Czy e-mail lub telefon może osiągnąć pożądany rezultat.
Jeśli stwierdzisz, że jest to wymagane, upewnij się, że istnieje agenda i trzymaj się jej.
Powtórz cel spotkania
[patrz też: pale fundamentowe, płytki kolczaste, olx oleśnica ]

Powiązane tematy z artykułem: olx oleśnica pale fundamentowe płytki kolczaste